Pages

Monday, October 6, 2014

របៀប​Upload DocumentចូលទៅGoogle Drive

ដោយសារប្រព័ន្ឋអ៊ីធីណេតមានភាពរីកចំរើនដែលអាចជួយអភិវឌ្ឃន៏និងជួយការងារ
មនុស្សបានច្រើនផងដែរនោះ។ថ្ងៃនេះខ្ញុំនឹងធ្វើការបង្ហាញពីរបៀបUpload Document
ចូលក្នុងGoogle drive​អាចជួយកាត់បន្ថយការផ្ទុកDocumentនៅលើកុំព្យូទ័រ។ដូច្នេះដើម្បី
Upload Google drive​យើងអនុវត្តន៏ដូចតទៅ:


34
9

  1. ចូលទៅកាន់​Gmail
  2. ចុចនៅលើពាក្យថាAPPSរួចជ្រើសរើសពាក្យថាDrive
  3. នោះយើងនឹងឃើញផ្ទាំងមួយនោះយើងចុចលើសញ្ញាព្រួញដែលមានពាក្យថាUploadជាការស្រេច។

0 comments:

Post a Comment