ដោយសារប្រព័ន្ឋអ៊ីធីណេតមានភាពរីកចំរើនដែលអាចជួយអភិវឌ្ឃន៏និងជួយការងារ
មនុស្សបានច្រើនផងដែរនោះ។ថ្ងៃនេះខ្ញុំនឹងធ្វើការបង្ហាញពីរបៀបUpload Document
ចូលក្នុងGoogle driveអាចជួយកាត់បន្ថយការផ្ទុកDocumentនៅលើកុំព្យូទ័រ។ដូច្នេះដើម្បី
Upload Google driveយើងអនុវត្តន៏ដូចតទៅ:
- ចូលទៅកាន់Gmail
- ចុចនៅលើពាក្យថាAPPSរួចជ្រើសរើសពាក្យថាDrive
- នោះយើងនឹងឃើញផ្ទាំងមួយនោះយើងចុចលើសញ្ញាព្រួញដែលមានពាក្យថាUploadជាការស្រេច។
0 comments:
Post a Comment